keskiviikko 6. elokuuta 2008

Ohhoijakkaa..


Vähän laiska päivä tänään. Nukuin kymmeneen, maalasimme miehen kanssa ensimmäisen kerroksen punaisella neidin leikkimökkiin, valitettavasti vaan kuva unohtui ottaa.. No, huomenna parempi. ;) Jonnin verran aikaa upposi myös melkoisesti vereltä näyttävän maalin poistamiseen käsistä, mutta voin nyt mainostaa, että Ceridalin ihoöljyllä lähtee ainakin öljymaali hellävaraisesti. (Mä olen siis herkistynyt tärpätille eli sitä en todellakaan iholleni kaada)

Sitten ajelimme Hesburgerin kautta Särkänniemeen katselemaan eläimiä ja kilpparijunassa ja hevoskyydissä ajelevaa lapsukaista ja oli ihan kiva ilta. Mä tosin katselin järkyttyneenä ihmisiä shortseissa ja teepaidassa, kun itse olin varustettu syysvaatetuksella sukkahousuista alkaen eikä mulla todellakaan ollut kuuma. Mutta ihan kivaa oli, tosin aika tyyriiksihän moinen ajanviete käy, kun rahaa upposi siihen, että menimme alueelle ja lasten eläintarhaan, jo 24 egeä.. Kääk.. Siihen vielä kaksi ipanalippua päälle ja jo ylitetiin 30 euroa. Mutta joo, hyvin ovat oppineet hinnoittelemaan lähestulkoon kaiken tuolla puistossa.. Ja villiä silmien pyörittelyä tähän. ;)

Nin, siellä puistossa oli muuten iiiiik-ihania leikimökkejä.

2 kommenttia:

  1. Särkänniemessä olevat leikkimökit ovat todella suloisia. Heti voisin ottaa yhden pihalleni! Laitoin irisandmother-blogiini kuviakin niistä, oli ne niin ihania.
    http://irisandmother.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Pitääkin käydä kurkkaamassa blogiasi. :)

    VastaaPoista