torstai 13. helmikuuta 2014

Sillä silmällä


Minä käytän äärimmäisen harvoin koruja. Viime aikoina en ole käyttänyt edes sormuksia, koska ne ovat hölskyneet ikävästi. Kaikkein vähiten olen käyttänyt erilaisten ketjujen rihkamakoruja. Minä en ole  myöskään erityisen konservatiivisten korujen ystävä. Korussa pitää olla joku juttu, materiaalin ei tosiaankaan tarvitse olla kultaa ja jalokiviä. Tykkään puusta, kivistä, värillisistä metalleista, lasista, koristemaalauksista, emalista, luusta, akryylistä...Mutta en tosiaan ihan rihkamasta.

Kunnes sitten... Hömppämaukan kuvastossa iski silmää tämä. Ja ihan oli pakko saada. Tuossa vain on jotain hysteerisen höperöä fiilistä. Mulkosilmiä ranteen täydeltä. Olen rakastunut. (Tästä tuli pikkuisen samaa hihityttävää fiilistä kuin opiskelukaverin tekemästä rannekorusta, johon oli upotettu lasisilmä.)

Ja pitäähän sitä toivottaa. Ystävänpäivää! Oikein mukavaa ja iloista sellaista. Mielellään ystävien parissa tai ainakin ajatuksissa.

8 kommenttia:

  1. Hyvää ystävänpäivää! Olet tärkeä.
    Ja pelottavan ilmeikäs tuo koru.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niin sinäkin. Siis tärkeä, et pelottava. :D

      Poista
  2. Mukavaa ystävänpäivää teille kaikille!!!

    VastaaPoista
  3. Eikö sun paras aistisi ollutkin näkö? Silmämääräisesti katsottuna ; näin sen täytyy olla. :) Ihanaa ystävänpäivää myös pikkulikoille ja lankomiehelle!

    VastaaPoista
  4. Mulla on ystävä, joka tekee silmäkoruja ja muitakin hienouksia. Pakko nyt mainostaa, jos vaikka haluatkin kaulakorun kaveriksi :P Sir Roi löytyy Facebookista. Blogi löytyy myös, mutta Facebook pysyy paremmin ajantasalla http://sirroi.blogspot.fi/ ja sitä kautta saa myös tilattua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa! :) Kiitti vinkistä. Tosin luonnollisesti pää alkoi heti keskustella siitä, että oisko kuitenkin mahdollista mun koulutuksellani ihan itsekin tehdä jotain koruja. :D

      Poista