keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Heja! Arvonta!

Lopultakin saan aikaiseksi. Eli arvontaa pukkaa. Palkintona (kerran luettu) Viveca Stenin dekkari, tiskirätti Ruotsin väreissä ja Ruotsin eniten ostettuja autoja. Jotta prinsessahäitä odotellessa voi heilutella tiskirättiä ja lukea yläluokan parissa tapahtuvasta rikollisuudesta suklaata mussuttaen. Tai sitten nämä voi säästää häälähetyksen suvantohetkiä täyttämään.

Säännöt normaalit, viestiä lootaan (anonyymit mielellään nimimerkki mukaan) ja aikaa ensi maanantaihin ts. 3.6.2013 keskiyöhön saakka. 

Jotta eipä muuta, arvontaonnea!

11 kommenttia:

  1. Minä haluan olla mukana! Saisin itse kirjan ja karkit...kin pitäisin itse :) !

    VastaaPoista
  2. Osallistun! (Niin paljon alko tekeen mieli suklaata taas) :)

    VastaaPoista
  3. Minäkin haluan osallistua arvontaan :O)

    VastaaPoista
  4. Hep! Tai siis mukana arvonnassa, heja Sverige!

    VastaaPoista
  5. Hejsan! Hauskaa, olen ehdottomasti mukana tässä arvonnassa.

    VastaaPoista
  6. Minä myös! Milloinkas ne häät onkaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos en ihan väärin muista niin 8. päivä

      Poista
  7. Ohoo, josko sitä sais arpaonnessa kirjaa kesälukemiseksi, vaikka mulla on kyllä noin seitsemän kirjaa luettavana esseetä varten, yh. No mutta silti!

    VastaaPoista
  8. Kuninkaalliset häät ovat ihan parhautta. Loistava palkintoteema, olen mieluusti mukana siis.

    VastaaPoista
  9. Hej på dig, mukana myös. Ruotsalaiset autokarkit ovat kyllä ihan parhaita.

    VastaaPoista