maanantai 30. heinäkuuta 2012

Löytö



Kirpputori oli lomalla, joten suuntasin kyläilevän siskoni kanssa kierrätyskeskukseen. Kuinka ollakaan, siellä oli vastassa vanhan poljettavan jalat, ihan ilman konetta ja irrallaan. Olipa iloinen yllätys. Toinen ilahduttava löytö oli tuo pyöreä peili. Se saa paikan yläkerrasta, saunan eteisestä, joka onkin kaipaillut peiliä pidemmän aikaa. Eipä voi sanoa muuta kuin, että onneksi kirpputori oli kiini. Meidän shoppaillessamme miehet napsuttelivat kaiteeseen lautoja. Osa oli vielä liian märkiä, mutta onneksi kuiviakin löytyi sen verran, että edistystä tapahtui taas. Näyttää koko ajan mukavammalta.

5 kommenttia:

  1. Oi ihan huippulöytö!! Ja totta nätiltä näyttää jo nyt kaide. Raikas ilme. :)

    VastaaPoista
  2. Mä olen kyllä melkoisen tyytyväinen; sekä löytöön, että kaiteeseen. :)

    VastaaPoista
  3. Vähänkö tosta terassista tulee kiva! Ootte te ahkeria, kateeksi käy.

    Ja onnea hienoista löydöistä.

    VastaaPoista
  4. Mahtava löytö! Meille etsittiin noita taannoin kissojen ja koirien kanssa.

    VastaaPoista
  5. Anna: Kiitos :)

    Minna: Mä olin varautunut etsimään kauan ja olin ihan hoomoilasena, kun tuo osuikin näin helposti kohdalle. :)

    VastaaPoista