sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Kirjottuja ym. Sjödeniä



























Kävin monta vuotta sitten matkalla Tallinnassa ja silloin kaikki matkamuistomyymälät olivat täynnä ihania, kirjottuja käsineitä ja huiveja. Jostain syystä en raaskinut ostaa vaan ihailin vain niitä. Ajattelin, että kyllä tuolla joku aina käy ja voi tuoda moiset, jos kaipuu käy liian kovaksi. Myöhemmin onkin sitten harmitus kolkutellut mieltä ja siskoni jo kerran yritti minulle moisia etsiä. No, ei ollut enää moisia missään tarjolla, ei tietenkään. Pientä lohtua tuovat nämä Sjödenin alesta löytyneet kämmekkäät. Eivät ne yhtä upeita ole kuin nuo virolaiset vastineensa, mutta kauniit nuokin. Mahtuvat mukavasti tumppujen alle, ulkovalokuvauslämmittimiksi nuokin. Keväämmällä varmaan ovat mukavat rattaita työnnellessä.




























Mutta voi Sjöden, minkä teit... Olen minä aina välillä jotain kivaa löytänyt ja tilannut, mutta ensimmäisen kerran kävi niin, että olen aivan täpinöissäni jostain. Minulla oli joskus pitkään jatkunut sininen kausi, jonka jälkeen sininen on loistanut poissaolollaan vaatekaapistani melkein 20 vuotta (jos ei perusfarkkuja lasketa). No, nyt se ilmeisesti yrittää comebackia. Tuo Sininen Shanghai -mallisto onnistui hurmaamaan minut ensi silmäyksellä. Ihan pakko saada nuo leveälahkeiset farkut ja farkkutakki. Ainakin.. Toki muutkin kelpaisivat, mutta nuo olivat ihan ykkösihastukset. Muualta lehdestä kelpaisivat nuo ihanat pussihousut... Tuo kuva on kyllä tosi kauniisti stailattu ihan kokonaisuutena. Jotenkin olen lipeämässä pukeutumisessani taas hipimpään suuntaan (mikä ei kyllä minun kohdallani ihan hirmuista runsautta tarkoita). Johan tätä farkut ja t-paitalinjaa kestikin aika pitkään. Tuo kirjailtu tikkitakki olisi ehkä vähän liikaa, mutta on sekin silti aika herkku. Oi nam ja huokaus. Raaskisiko? Ainakin on pakko tarkastaa, josko lotossa olisi tullut edes jotain. 

4 kommenttia:

  1. Uuh, miten hienot! (En tilaa, en tilaa, en tilaa. En tarvitse, en tarvitse, en tarvitse. En saa tilata, en saa tilata, en saa tilata.)

    VastaaPoista
  2. Mä olen myös aktiivisesti lätkinyt itseäni poskille ja kertonut, että en tod. tarvitse. Uskoisinpa vaan vielä...

    VastaaPoista
  3. Mä en SAA mennä tommosille sivuille OLLENKAAN. Kyllä sä nyt pahan pistit :)

    VastaaPoista
  4. Jep. Kirojuttuja, kuten tosa otsikossa selvästi lukee. :D

    VastaaPoista