maanantai 24. marraskuuta 2008

Vihdoin se kaulahuivi....

Siis itselle. Ihanasta punasävyisestä Noro Blossomista, joka tarttui käteen taannoin messuilta. Malliksi otin simppelin reikäneulosmallin kirjasta Hurmaavat huvit, tosin alkuperäiseen malliin kuluisi pujoteltuja samettinauhoja, nappeja yms turhia härpäkkeitä. ;) Mulle riittää tämä langan kauneus ja siihen tuo perusneule oli just omiaan. Niin ja lankaa kului 100g eli kaksi vyyhteä, puikot olivat 7,5:n bambut. Huivi on lämmin ja suloisen pehmeä..

Sitten seuraavana reality bites. Enpä jaksanut siivota lavuaaria ennen kuvausta.. Tiskipöydälläkin majailee vähän sitä sun tätä. Onneksi kaikki ei näy. ;)

Mä kutaisin tänään jämäkerästä Novita Bambua tälläisen ihan tiskirätin värisen tiskirätin. Pitää hankkia kauniimpia värejä tuota, jos rätti on hyvä. Mutta mä veikkaan, että tuo ihan toimii ankeahkosta sävystään huolimatta. Pitänee kutoa nopeasti toinen violetista kerästä tuliaisiksi... Niin ja neulemali oli joka toinen rivi oikein-nurin ja joka toinen oikeaa. Tuolla tulee mukavan kevyt, mutta pikkuisen kohoileva pinta. Seuraavan rätin mä kyllä teen vähän isommaksi, tuossa oli 45 silmukkaa, 50 voisi olla parempi määrä. Niin ja puikkokoko oli 3,5.

2 kommenttia:

  1. Minulla tuo novitan bambu on toiminu tosi hyvin! Minun rätti on vaan keltainen. Minusta tuo kestää pesussa tosi hyvin ja pehmenee vaan.

    VastaaPoista
  2. Hyvä tietää, että tuosta erinomaisesta toimivuudesta vielä paranevatkin. :) Noi hanppurätit kun mulla edelleen odottavat pesuun pääsyä.. Noloa..

    VastaaPoista