keskiviikko 7. tammikuuta 2009

Pukeutumisesta


Inkivääri mietiskeli blogissaan tyyliseikkoja ja mulle tuli mielen tämä uusi neulemekkoni, no mulle se on enemmänkin tunika pituudeltaan, mutta kuitenkin tosi ihana... Eikä loppujen lopuksi välttämättä ihan mun perinteistä tyyliäni, silti mä viihdyn siinä mainiosti. Toki väritys on oikea ja muu asustaminenkin (joskin olisi kiva löytää trikoopaita, jossa hihat riittäisivät vielä pesunkin jälkeen).

Jotenkin tyylini on viime vuosina muuttunut paljonkin. Osansa siihen tuo varmaan sekin, että ensin olin raskaana, ja sitten imetin pitkään, paino heitteli sinnesuntänne ja vaatteiden piti olla imetykseen soveltuvia eli mitkään pidemmät tunikatyyppiset eivät oikein toimineet, jos eivät sitten olleet imetysaukoilla varustettuja... Joten nyt mä olen huomannut kulkevai tyytyväisenä tunikoissa, mekoissa ja muissa ennen ihan mahdottomissa vaatteissa ja viihtyväni vallan mainiosti. Ehkä yksivärisiin trikoopaitoihinkin voi kyllästyä?

Inkiväärin blogin kautta bongasin myös tämän Gerad Darelin laukun... Ja kas kummaa, miten se sopisikin tunikaani... ;) Joten lankaa kouraan, virkkuukoukku toiseen ja jonkinmoista muunnelmaa aiheesta luomaan. Vielä kun saisin päätettyä, mikä lanka toimisi tuossa parhaiten...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti