maanantai 26. tammikuuta 2009

To do -listaa

Tilasinpa Hobboksin alesta jokusen kirjan. Noista iskee kyllä pahoja tarpeita toteuttaakin jotain... Tässä Weekend crocheting -kirjojen satoa. Ovat kivoja selailtaviakin. Mä en vaan toisen kirjan laukku- ja koruosiosta suurimmalta osalta ollut erityisen vakuttunut. No, onneksi ei ole pakko toteuttaa kaikea, mikä kirjoihin on painettu, harmittaa vain, että noissa ei ollut yhtään minua miellyttävää laukkuohjetta. Pitää joko tilata lisää kirjoja tai keksiä itse.

Mut ekaksi olisi kiva tehdä pikkuneidille tuollainen takki. Hauska perusmalli, toimisi varmaan raidallisenakin tosi kivasti. Pitää laittaa korvan taakse ja miettiä sopivaa lankaa... Tuollainen olisi keväästä syksyyn viileille päiville aika mukava olemassa. Siis esim puuvillasta, bambusta tms toteutettuna.

Irtohihoja olen miettinyt jo pidemmän aikaa. Joskus olisi kiva olla viileämpäänkin vuodenaikaan lyhythihaisissa vaatteissa, mutta mun käsivarret pakastuvat liian äkkiä. Irroitettavat lämmittimet olisivat kivat ja nämä irtohihathan ovat aivan ihanan näköiset. No, noi hörsellykset ranteista kyllä taitaisivat jäädä tekemättä.

Ah miten ihana toppi. Värit nyt eivät ole ihan mua, mutta toi malli vaikuttaa kivalta. Sekä katsoa että toteuttaa.. Tosin mä voisin tykätä tuosta liivinä pitkähihaisen puseron päällä, tuollaisena olisi ehkä luisevalle ja kainolle ihmiselle turhankin avonainen.

Tää bolerokin on aika namu... Houkuttaa...

Ja viimeisenä sitten se, joka ehkä varmimmin tulee toteutettua. Tää on kyllä nimetty miehen kalenterinkansiksi, mutta olisi just eikä melkein mun tyyliseni esine, tuollainen karheankaunis. Toi nappi etenkin on aivan ihan... no nappi tuohon. Epäilen, että mulla jopa saattaisi löytyä sopivaa lankaa tuohon projektiin.

Jotta sellaista. Sarjassamme suunnitteleminen on kivaa. Kaikkea haaveilemaansa ei kai tarvitsekaan toteuttaa?

P.S. Seuraavana hankintalistalla oleva kirja on tämä.. Siinä on ihan pakko olla ihania laukkuohjeita, ainakin toi kannessa oleva on tosi kaunis..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti