lauantai 3. tammikuuta 2009

Valmista ja kirpparointia...

Eli strawberry field-sukat valmistuivat ja siirtyivät odottamaan saajansa jalkoja... Lankana oliivinvärinen Arwetta, puikot 2,5 bambut ja noihin meni ehkä 70g lankaa eli käytössä oli kaksi kerää, joista kummastakin jäi yli vähän. En jaksanut punnita. Kiva ohje, taidan kutoa anopille samalla sukat... Se näissä(kin) kyllä oli, että itselle mun pitäisi jättää jokunen mallikerta pois, koska sukat ovat aika leveää mallia.


Kun lapsi oli poissa, hiiret hyppivät pöydällä eli kävimme miehen kanssa kirpputorillakin piipahtamassa. Ja mitä mä löysin!!!! Noiden lasilautasten kaltaisia lautasia ym. esineitä olen vähitellen etsinyt jo vuosien ajan, harvoin löytyy, mutta nyt kuusi lautasta kerralla. :D Mii sou häpi!!! Ja tuo pussilakana on ihana, se on yläpäästään pikkuisen hiutunut, mutta suurelta osin se on tosi tukevaa kangasta. Jospa neiti saisi ensi kesäksi iloisen mekon. Sitten mukaan tarttui vielä vanha (ja risa) emalikannu. Mun toinen emalikannu on jo jo liian täynnä puikkoja eli siirrän varmaan metalliset uuteen ystäväänsä.

Eilen illalla vielä askartelin miehen kanssa ja saimme kuin saimmekin tuon kehyshyllyn tehtyä. Siitä tuli oikein mukavan näköinen, nyt sille vielä pitää keksiä sopiva paikka ja sisältö..


Ulkona oli aamupäivällä hyytävän kylmä. Koko maailma oli vahvassa kuurassa ja laventelit näyttivät tosi kauniilta hangessa. Etupihalla mies jäädytteli neidolle harjoittelurataa neidin enoa esittävän lumiukon viereen. Sitten, kun neiti pikkuisen suostuu olemaan jaloillaan luistinten kanssa, viitsii lähteä isommille jäille... Oli tuosta takapihan kuurakuvailusta jotain hyötyäkin. Huomasin unohtaneeni sinne syksyllä pari vyyhteä kirpparilöytölankoja tuulettumaan. :lol: Voisin väittää, että hyvin ovat tuulettuneet.

4 kommenttia:

  1. Hienot sukat ja kauniita kuvia:) Hyvää Uutta Vuotta!

    VastaaPoista
  2. Kiitos ja sitä samaa itsellesikin. :)

    VastaaPoista
  3. Hih, mulla on samaa kangasta tyynyliinoina. Kirppislöytöjä nekin :)

    VastaaPoista
  4. Mä olen vähän pidempään etsinyt tuota knagasta. Se on jotenkin niin ihanan aurinkoista. Ja mun lapsudenkodissa oli tyynynliinoja, joissa oli samanlaiset brodyyrit, kun tuossa on toi koristekuvio..

    VastaaPoista