torstai 19. maaliskuuta 2009

Pesu pelasti

Mä hymyilen kuin jakoavain. Näissä kirparilta löytyneissä verhoissa oli musta väri levinnyt ja ajattelin jo, että joutuvat testikankaiksi.. Mutta.. Tadaa: Pesu kuudessakympissä ja valkoinen on valkoista ja värien rajat niinkuin kuuluukin. :D Ilmeisesti verhot oli pesty liian viileällä vedellä ja värit olivat levinneet siksi. Nyt mun pitää vielä päättää, kokeilenko riittävätkö nuo uuteen keittiööni vai ompelisinko verhoista yläkerran aulaan pikkuikkunoihin laskosverhot. Kumpaankin paikkaan nuo kyllä sopisivat mainiosti. Mutta ehkä mä päätän sen(kin) muutettuani ja vähän mittailtuani... Ja noita kankaitahan siis on kaksi eli ne ovat tosiaan verhot.

2 kommenttia:

  1. Onpas se nätti!

    Mä tekisin varmaan niin että odottaisin kärsivällisesti ja katsoisin, miten alkaa tavarat asettua paikalleen ja sit päättäisin mihin ton aarteen laittaisin.

    VastaaPoista
  2. Juu, niin mä oletettavasti teenkin, koska enhän mä edes tiedä ikkunoiden mittoja vielä. ;)

    VastaaPoista