torstai 12. maaliskuuta 2009

Shoppailua ja suunnittelemista

Eksyin vahingossa Seppälän aleen ja löytyipä sievä mekko.. Tai siis tunikahan tuo mulle on, ilman trikoita en ihmisten ilmoilla esiintyisi. Mut on sievä vaatekappale on. :) Eikä maksanut paljoa, sekin on aina positiivista.

Neidillekin löytyi kesäksi kissamekko, joka herättikin suurta riemua. Neiti on unten mailla, joten alustaksi valikoitui uusi tuolini. Ihana sekin.. Heti, kun rikastun, tuo pääsee verhoilijalle kylään. Ja jos en rikastu, vihjaisen hienovaraisesti synttärilahjatoiveesta..

Huonekaluja on jotenkin kertynyt. Mä odotan muuttoa ja oman talon sisustamisen aloittamista kuin kuuta nousevaa. No, kun nyt saataisiin kaupat lopullisesti kuntoon.. Sitä ennen mä tutkin tapetteja ja etsin huonekaluja. ;) Niin ja yritämme mahtua huonekalukokoelman keskelle asumaan.

Lapseni vaatii huoneeseensa tapetiksi tätä

Minä taas harkitsen ennemmin tätä
Katsotaan kumman mielipide voittaa vai päädymmekö sittenkin johonkin ihan muuhun vaihtoehtoon. Joka tapauksessa suunnitteleminen on ollut hurjan mukavaa.

4 kommenttia:

  1. Oi, molemmat kauniita vaihtoehtoja! Mä oon vähän kade, lastenhuoneen sisustaminen on niin ihanaa.

    VastaaPoista
  2. Mulla on vaan huoneen sisutamisessa oikeastaan tosi harvinainen ongelma. Kuten ton talon kaikkien huoneiden suhteen.. Tähän asti on harrastanut melkoista koppiasumista, joten sulkiskentän kokoisissa huoneissa on hiukan miettimistä.. :lol: Mut on tässä vielä aikaa pähkiä.

    VastaaPoista
  3. Et kuule huomaakaan, miten äkkiä mietit, voiko jonkun ihanan vanhan tuolin raahata kirppikseltä kotiin, - se kun ei enää mahdu minnekään ;)!

    VastaaPoista
  4. Saatat olla oikeassa, ikävä kyllä.. :P Mun mielestäni olisi niin ihanaa olla minimalistinen sisustaja, mut hullulta keräilijältä moinen ei vaan onnistu. ;)

    VastaaPoista