lauantai 7. tammikuuta 2012

Kaarina Kaila


























Nyt se on täydellinen! Siis Kaarina Kailan vuodenaika-sarja. Olen kerännyt nuo vähitellen, lautanen kerrallaan. Vielä pitäisi keksiä niille sijoituspaikka. Eteinen uudessa kuosissaan voisi olla potentiaalinen ehdokas.

Kaarina Kailan töissä minua viehättää herkkyys ja sadunomaisuus.Suvereeni akvarellinkäyttö myös tietenkin. Olen ostellut myös Kailan kuvittamia kirjoja, jos moisia on sopivasti osunut kohdalle. Jotenkin niiden kuvitusten katselemisesta tulee hyvä olo. Kaila taitaa olla kuvittanut jonkun toisenkin seinälautassarjan, mutta sen hinnat ovat kavunneet huutiksessa sen verran taivaisiin, että olen antanut niiden olla. Näitä vuodenaikalautasia on saanut välillä ihan kohtuuhintaan.

2 kommenttia:

  1. Ovatpa kauniita, minulle ihan uusi juttu.

    VastaaPoista
  2. Nuo ovat kyllä oikeasti ihania. :) Ja kaunein Kailan kuvittamista kirjoista on MArja-Leena Mikkolan Lumijoutsen. Sitä voisin lehteillä loputomiin (ja lukea kyllä niitä runojakin, vaikka lapsille ovatkin suunattuja) http://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=692236 Kannattaa kurkistaa, jos tuo osuu jossain kohdalle.

    VastaaPoista