maanantai 6. helmikuuta 2012


























Mitä se touhuaa? No ei ainakaan mitään järkevää. Leikkii kameralla. Sai innoituksen  Niina K:lta ja muisti, että kamerassa oli niitä kaikenmoisia nippeleitä ja päätti välillä tutustua joihinkin oudompiin. Kyllä mä aukotukset ja sellaiset olen jo handlannut, mutta nyt mä vihdoin tiedän, missä on vitkalaukaisin ja sarjakuvaus. Tsih. Eikä toi kamera ole vasta kuin reilut viisi vuotta asustanut tässä taloudessa. Jotta hohhoijakkaa vaan. Mutta hiukanko mulla on pitkä nenä!

Lopun päivää olenkin keskittynyt pahalla tuulella olemiseen. Tytön kanssa söimme eilistä putinkia banaaniviipaleiden, kookoskerman ja nonparellien kanssa. Kaikki missä on nonparelleja on hyvää. MOT.

4 kommenttia:

  1. Pitkät ja isot nenät on parhaita. Mulla on joku fiksaatio neniin. Voisin puhua niistä monta tuntia. ;D

    Kamerat on semmosia, että niistä ei ikinä tiedä kaikkia juttuja. Varsinkaan, jos ei viitsi opetella niitä (mäkkaiveri on luovuttanut mun suhteen neuvomisessa).

    VastaaPoista
  2. No mun nenästäni riittäisi pidemmäksikin aikaa puhuttavaa. Etenkin silloin, kun se on liian lähellä kameran linssiä. :D

    Mä taas olen meillä se, joka opettaa miestä kameran kanssa toimimisessa. Se tosin yleensä tyytyy ihan auto-asetukseen. ;) Mutta on se hyvä, että löytyy koko ajan uutta opittavaa, vaikka sit kamerasta...

    VastaaPoista
  3. Lapsi on terve kun se leikkii. ;)

    Mut leikkimättä ei opi.

    VastaaPoista