maanantai 20. helmikuuta 2012

Tunnustus

RuusuLiisa Ainon majasta oli ystävällisesti muistanut minua tunnustusta jakaessaan. :) Kiitoksia kovasti.

Tunnustuksen myötä pitää huomioida seuraavat asiat:
* kiittää (ja linkittää!) tunnuksen antajaa
* kertoa 7 asiaa itsestään
*laittaa tunnustus 15 blogiin 
*******

1. En koskaan ajatellut haluavani lapsia. Yhtäkkiä tajusin, että haluan sittenkin ja nyt noita eläväisiä on kaksi. Kukaan ei voisi olla yllättyneempi asiaintilasti kuin minä (jos ei äitiäni lasketa).
2. Kaunein väri maailmassa on taivaan sininen poutapäivänä
3. Ostin tänään uudet silmälasit (hurjana netin kautta ja halvalla) väliaikaislaseiksi. 
4. Imetin isompaa tyttöä yli kaksivuotiaaksi.
5. Haluaisin ommella, mutta nyt ei yksinkertaisesti ole juurikaan tilaisuuksia moiseen.
6. Siitä huolimatta minulla on kaapeissa ihan järjettömät määrät kankaita odottamassa niitä parempia aikoja
7. Olen hamsteri, mutta viime aikoina opetellut lupumaan turhasta tavarasta.

Ja eteenpäin tämä lähtee Altocumulukselle, Erikalle, Minnalle, Saijalle, Sadulle, Niiskulle, Tarjalle, Jonnalle, Ti:lle, Kikille, Sannalle, Mie itelle, Nonnalle, Soilelle ja Liinulle. Tuliko nyt varmasti 15? :) Osallistukaa, jos huvittaa.

8 kommenttia:

  1. Suurkiitos tunnustuksesta:) Mulla pieni hengähdystauko omassa bloggauksessa, mutta vierailen edelleen ahkerasti täällä! Ihania kuvia ja mukavaa kerrontaa!
    Aurinkoista kevättä(?) ja terkkuja Ompulta Silakalle:D

    VastaaPoista
  2. Kiitos tunnustuksesta! Palaan asiaan viimeistään ensi viikolla, kun muu perhe on hiihtolomareissulla ja mie YKSIN kotona, ihmeellinen viikko edessä :0!

    VastaaPoista
  3. Niisku: Kiva kun käyt :) Terkut on vlitetty, takaisin tuli varman heiheitä. ;)

    Mie ite: Yksinäinen viikko kuulostaa kyllä ihanalta ajatukselta. Tosi hienoa, että moinen on luvassa. Sit taas jaksaakin ihan eri tavalla. :)

    VastaaPoista
  4. Kiitti tunnustuksesta! Mulla on ollut olkapää ihan pirun kipeä jo jonkin aikaa eikä uutta blogattavaa ole ollut. Ajattelin jo lopettaa koko touhun, mutta nyt on ainakin yksi syy jatkaa ;O).

    VastaaPoista
  5. Älä hassu lopeta. Kyllä se olkapää siitä tokenee (toivottavasti pian) ja on taas blogattavaakin. :)

    VastaaPoista
  6. Voi kiitos paljon! Mulla iski taas eilen ahdistus bloggailuun - kuvien ja tekstin laatu ei miellytä taas yhtään. Mutta ihana kuulla, että joku sitä lukee!

    VastaaPoista
  7. Kiki: Kyllä mä ainakin luen ja ihan mielelläni. Olen vain taas ollut turkasen laiska kommentoimaan. Yritän parantaa tapani. :)

    VastaaPoista