tiistai 10. helmikuuta 2009

Leikkiä langoilla



Kolisi postilaatikko ja tulipa Juju-kirjakerhon viime kuun kuukaudenkirja Tine Solheimin Leikkiä langoilla. Mä odotin ihan normaalia neule-/virkkausmallikirjaa, mutta yllätyinkin iloisesti, kun kirja onkin ohjeiden lisäksi ihan fiilistelyä, jokunen herkkuohje ja paljon kaikkea kaunista. Ohjeet ovat osin aika runsaita, osa ei tosiaankaan ihan mua, mutta kivoja katsella ja niitä on aika paljon.. Tuollainen rintaliivimekko/-toppi olisi kyllä ehdottoman ihana ensi kesäksi... Ja tuo suklaakakku. Nams.. Ja ponchot ja villatakit. Ainoa, mistä mä en ihan mahdotomasti tykännyt olivat aidot turkiskoristeet, mutta onneksi niitä ei ole pakko laittaa, jos jotain noista toteuttaa.

Taidanpa mennä lukemaan lisää. Mä niin tykkään neulekirjoista, joissa on paljopaljonpaljon katseltavaa.

P.S. Vielä täydennystä. Mitä enemmän mä tätä kirjaa katselen, sitä ristiriitaisempi olo tulee. Kun toisaalta on tosi kivoja juttuja ja toisaalta ihan totaalisen keski-ikäinen wannabe-rockstar-asuja.. :D No, onneksi niitä ihania on kuitenkin riittävän paljon. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti