keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Kiitos ja kumarrus

Kiitos Avotakka. Minä lienen tukehtumassa tähän talven valkeuteen (joka nähtävästi päätti taas lisääntyä melkoisen puhurin säestyksellä), koska olen kaivannut ihan mahdottomasti väriä viime aikoina. Etenkin niitä värikkäitä sisustuksia ja nyt Avotakka kyllä tyydytti värinnälkääni. Tuo keltainen sohva värikkäine tyynyineen sai huokailemaan ihastuksesta. Kaunis kuva. Olen iloinen. Ehkä väri on vihdoinkin palaamassa muuallekin kuin kevään tullen luontoon. Kesällä taas varmaan kaipailen viileitä, vaaleita sävyjä ja tuskastun liialliseen vihreyteen. No, kukat eivät voi ikinä olla liian värikkäitä eivätkä kirsikat liian punaisia. Mutta ihan rehelisesti sanoen sisustuslehti sisustuslehden jälkeen täynnä valko-harmaita ja mielellään vielä hyvin minimalistisia koteja alkoi jo hivenen kypsyttää.

Niin ja don't get me wrong. Pidän hyvin monenlaisista sisustuksista, myös niistä hillityistä ja tyylikkäistä. Jotenkin vain se valkoisuus alkoi olla niin dominoivaa, että lehdet lähinnä haukotuttivat.

6 kommenttia:

  1. Meinasin blogata samasta aiheesta! Maaliskuun Deko ja Avotakka nolla - yksi. Ihanat ihanat kuvat! Itse tykkään myös linjakkaista mustavalkoisista sisustuksista mutta ei niitä jaksa tutkia kerta toisensa jälkeen huokaillen. Enempi kertavilkaisukamaa. Tuohon Littoisten "Huvikumpuun" muuttaisin vaikka heti, ihan miun maun mukanen. Aah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanohan muuta. Dekoa mä en tässä kuussa ole vielä katsonutkaan, mutta ilmeisesti siinä ei ole edelleenkään siirrytty värien vallankumoukseen. ;)

      Poista
  2. mä kuolasin sitä sohvaa myöskin! Saisi muuttaa vaikka heti meille asumaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voin vain kuvitella, mitä armas siippasi sanoisi. :D

      Poista
  3. Mä kans ihastelin. Se sohva kelpaisi mullekin. Siellä oli meidän tapettiakin ja samanvärinen kiikkustuoli, ne kuvat olisi voinut olla meikäläisen torpasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvasin, että tykkäät. Oli kovasti saman oloista kuin teillä näyttää olevan. :)

      Poista