maanantai 30. huhtikuuta 2012

Imetyspaitaähky

Imettäminen on ihan kivaa, mun mielestäni on mukava vain olla ja silitellä pientä, joka vetelee maitoa posket punaisina ja aina välillä hymyilee leveästi ja sanoo "Tää on!" Että on se, minustakin. Mutta se varjopuoli... Käytän imettäessäni mieluusti imetyspaitoja. Ihan niiden helppouden takia ja kyllä minulla niitä onkin useampi. Mutta pakko sanoa, että kun pitkälle toista vuotta pukeutumisen ratkaisevat ne viisi samaa paitaa, joista iso osa ei edes ole kovin viehkon värisiä silmääni... Juu, vähän alkaa kypsyttää. Toisaalta mä uskoisin, että jo tuossa syksypuolella olemme siinä tilanteessa, että tissittelyt keskittyvät aamuun ja iltaan eli pääsen noista eroon. Lupaankin täten, että jok'ikinen noista rievuista lähtee kyllä taloudesta tuossa vaiheessa ja lupaan pukeutua vain kivoihin ja silmää miellyttäviin vaatteisiin. Trikoopaidat saavat varmasti hetkeksi väistyä garderoobin pääpaikalta. Ja tähän varmaan sopii tunnisteeksi taaperoimetyksen varjopuolia. Tsih... P.S. Silakka nukkui viime yön omassa sängyssään. Siis siinä omassa, joka oli siirretty irti äidin sängyn kyljestä. Aika hienoa! Niin ja pahoittelen typoja. Tää on nyt aika dogmakirjoittamista. Aipädin kautta ei pääse korjailemaan kirjoitettuja tekstejä...

2 kommenttia:

  1. Minä niiiin hyvin tunnistan tuon olo, olipa ihanaa päästä niistä paidoista eroon, vaikka mulle oli käytettynä kertynytkin melkoinen pino.
    Mutta samalla, sniif, on hieman ikäväkin sitä aikaa kun vielä imetti pientä. Eikä siitäkään ole kuin vajaa vuosi kun kolmosen vieroitin.

    VastaaPoista
  2. mä heittäydyin eilen hurjaksi ja puinkin päälleni imetystopin ja sen seuraksi kietaisumekon. ois ehkä voinut tehdä noin joskus aiemminkin. heti tuli iloisempi olo. ;)

    VastaaPoista