perjantai 27. huhtikuuta 2012

Tylsää..

Olen todennut, että ipad ei ole paras mahdollinen tapa päivittää blogia. Mikä on baithövei mälsää tylsää ja ärsyttävää. Läppäri tosiaan lähti ja palaa joskus. Minä juhlistan vappua jo etukäteen jollakin oudolla vatsapöpöllä eli olen lähinnä torkuskellut pari päivää. Miten voikaan ihmistä väsyttää näin... Kai tässä olisi pakko ottaa härkää sarvista tai ainakin napsauttaa miehen vanha läppäri päälle ja yrittää saada kuvallisia päivityksiä aikaan edes sitä kautta. Postista on tulossa kivoja juttuja ja ne ainakin olisi mukava esitellä. Mutta joskus sitten, toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin... Riippuu siitä, miten kauan haluavat Saksanmaalla taputella koneparkaani.

2 kommenttia:

  1. Voihan pöpö, voin lohduttaa sanomalla, että meillä oksentelee täällä koirat ihan vuoropariin taas. Yök, pump pump yök!

    Hei sun pitää hommaa paddikseen padinäppis niin bloggaaminen helpottuu ihan hetkessä!

    Clasulla oli kai edukkaimmat. Ja hitto se sun tyyny on edelleenkin mun autossa. Mun pitää varmaan ajella teidän kylille ens viikolla jos se ei ala hinaan itteesä postiin. ;))

    VastaaPoista
  2. mä näköjään jatkan vatsapöpön seurassa edelleen. eilen meni jo nettiyhteyskin eli tylsäksi käy. ;)

    ei sillä tyynyllä niin hoppu ole, lähetä kun ehdit. ja toki kyläänkin saa tulla, jos intoa riittää. mut ei ehkä ihan nyt, on toi tartuntavaara edelleen päällä. niin ja laita nyt hyvä ihminen mulle tilitietosi ja velkojeni määrä. ;)

    VastaaPoista