tiistai 22. toukokuuta 2012

Kevään kuvasatoa vol1, ihan pihalla





Nyt se kone tuli. Oikeasti ihanaa, kun kuvien laatu on hiukan eri luokkaa kuin kännykkäkameralla otetuissa. Totesin kyllä senkin, että taidan olla kuitenkin paljon parempi ilmaisemaan itseäni kuvilla kuin sanoilla. Karua, mutta totta. Mutta pääsin siis omimpaan ilmaisumuotooni käsiksi taas enkä enää traumatisoi teitä niin paljoa jorinoillani. Kyllä minä pidän kirjoittamisestakin, mutta jotenkin olen ihan mahdottoman huono kirjoittamaan blogiini sellaista ilmaisuksellisempaa tekstiä.

Nyt mies ajoi pihaan auton takaluukku (taas kerran) täynnä multaa. Taidan siirtyä siis pihamaalle.

3 kommenttia:

  1. Ihanaa kukkaloistoa! Tänä kesänä tuntuu, että kukatkin nauttivat lämmöstä ja auringosta availlessaan kukkiaan meidän iloksi!

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia, ihania värejä! Minä ihailen päivittäin kaikkialle leviäviä vihreän satoja sävyjä.

    VastaaPoista
  3. Minna:Tätäkin mä aina odotan kevääss. Kun yhtäkki
    on vihreää ja kukkia ja kaikkea ihanaa. Tänä vuonna vain tuntui vehreys vähän tulevan myöhässä.

    Annika: Minulla ja Silakalla on aina siskon eskariin vienniltä palatessa hyvät keskustelut aiheesta mikä kaikki on kasvanut lisää. Minä kerron havainnoinneistani ja Silakka sanoo Tää on.

    VastaaPoista